
Navštíveno 2757x

tak jsem se konecne postil do tlumeni. na tom by nebylo asi nic zvlastniho, ale rozhodl jsem se otestovat tlumeni od AIV , ktere jste nekteri ne moc dobre pochvalili.
v mem pripade se jedna o platy AIV 480813 - Asfaltový tlumící materiál
[ Link ] a pastu AIV 480023 Anti vibrační pasta
[ Link ] 
nejdriv jsem nanasel platy na vnejsi plech - sice mi bylo receno abych je nahral,ale jelikoz jsem trosku bojoval s prostorem tak jsem nenahrival a prvotni prekvapeni bylo jak skvele to drzi:))

nejvetsi boj byl asi s tim pro me nepochopitelnym polystyrenem, tam se tomu moc drzet nectelo (prehyby), to uz jsem asi nahrat mel a tak jsem vytahl AIV 480815 ALU tlumící materiál
[ Link ] a prelepil to nim a vysledek predcil me ocekavani - cele to perfektne drzi

jelikoz to vse drzi jak ma :)) tak jsem vzal kyblicek s pastou :)) a patlal jsem

a prozatim posledni foto - tak cekam reakce kladni i zaporne .... jakmile bude pokracovani dohodim foto

nerypu, jen informuji, vis ze by si mel ty velike diry na vnitrim plechu necim zakryt? lamino, plech, cokoli... aby si poradne uzavrel ozvucnici pro repro... monz vis a budes to zakryvat, ale pak nevim proc uz mas kolem te nejvetsi diry tu pastu
jinak postup mas asi dobre, jen doufam ze ti bude drzet ta paska kterou si prelepoval platy, aby ti to v lete ve velkem teple neslejzalo, to je pak neprijemna situace

13.05.2008, 17:30 |
Cenda nevim, jestli to je origo AIV, nebo kdo to vlastne vyrabi, ale s temito platy jsem uz delal nekolikrat, akorat pod jinym nazvem, se stejnou MOC cenou. uz s tim tady jezdi vic aut. Slusnej material, ale bez nahrivani???
Závidím ti ten přístup...já měl jen jednu díru vpravo dole, kam jsem nacpal ruku:-) Tak ať se zadaří, pak pošli fotky celé sestavy až bude;-)
ten vnitrni plech nereste - otvory prijdou zadelat, ja chtel napatlat trosku jen ten prolis a jelikoz se to docela dobre rovna tak jsem to vzal cele. jo a to neni zadna paska, ale jen folie co je na tol matrosu, tu jsem tak zapatlal, ze doufam, ze to nepovoli :))
jo vypadaá to dobře, jen myslím žes raději měl nahřívat.. Lépe to chytí tvar dveří a máš jistotu že ty to nesleze.. Jinak jakej je rozdíl mezi tímto a asfaltovýma plátama od SL?
jak jsem říkal, není to tak, jak zde někdo psal.. A aby byl klid v duši AIV se nebude dodávat ve smotaném stavu, ale v rovném, jako Sika.. Kdo stále váhá, jaké tlumení, můžu vřele doporučit..
[ Link ]
jj pasatak ma pravdu, ze se bude prodavat v rovnem a myslim si ze je to lepsi, jinak to lamani apod, je dano skladovanim, nebot po zakoupeni tzv.rulicky je lepsi to rozdelat a narovnat - osobni zkusenost, nebo aspon sundat tu stahovaci pasku. jinac porovnat se SL nemuzu. a s tim nahrivanim, jako asi by to bylo lepsi,ale myslim ze to chytlo velmi dobre,ale vnitrni plech tak tam uz se nahrivat bude
jeste jsem zapomel dodat ze spotreba na vnejsi plech byla jeden plat, takze pocitam 2 platy na jedny dvere (na zakladni tlumeni staci mozna i jeden na vnitrni plech) , takze myslim i cenove vyhodne tlumeni. mimo dveri planuju ze tim udelam i celej kufr
Frenkie: jak to vychází s váhou?
jeden plat ma okolo 1.8 kg takze pocitam s narustem hmotnosti dveri o asi 5 kg, ikdyz teda jeste repro s podlozkou z MDF. kolik bude kufr zatim netusim - odhat jen tlumeni 10 kg , spis vic :)) doufam ze mi tech 6kg pasty bude stacit. jinac si myslim ze je stejna jak BRAX, ale jistej si nejsem, nebot BRAX jsem nevidel :(
barevne to je urcite hodne podobne, jen brax je mozna tmavsi ;) zalezi na redeni... jinak v braxu jsou jakoby nasekana skelna vlakna nebo co to je, proste jak chlupy ze stetce, nevim jestli to je v tomhle taky, neni to moc poznat z foto ale vypada to skutecne hodne podobne
Michal_smsmsm : jj, v BraXu jsou stříze skelnýho vlákna, ty tomu taky dodávají větší pevnost